Ügyesen odaterelődtél a termékekhez.
Nézegeted.
Válogatsz.
Nézel egyre.
Klikk a gombra, kiválasztod.
Fizetsz.
Klikk az enterre.
Fogadjunk, hogy egy webshopos vásárlás folyamata rémlett fel a képzeletedben.
Hahaha!
Nem is tévedhettél volna nagyobbat!
Ez bizony egy italutomata a repülőtéren.
Hahaha!
Hahaha!
Amikor ifjú marketingtrubadúr-szakértő barátaink ilyen kifejezésekkel dobálóznak, hogy “vágykeltés”, meg “vásárlói élmény”, akkor gondolj csak erre.
Meg akkor is, amikor egy webshopon töröd a fejed.
Ha belegebedsz, akkor is jobban fog hasonlítani egy repülőtéri italautomatára, mint egy boltra.
Landing page? Persze. Inkább vending page. Ha már.
.
.
.
Akkor nem is lehet hatásos webshopot csinálni?
De lehet. Keress meg!